1. New Emoji section added

    MP Stamps, Enjoy @Wolf
    Dismiss Notice

Comments on Profile Post by xTeKt0n1c

  1. Eric
    Eric
    Congrats TeK! I've been chilling at 131 waiting for you to catch up. Though with all the hackers in the high scores, Idk if there's a point in even continuing. We'll hit top 500 for sure :) Just hard to motivate myself to keep going when I don't know what the highest legit target actually is.
    Aug 23, 2016
  2. xTeKt0n1c
    xTeKt0n1c
    Yeah I'm very happy about hitting the top 500! The levels are getting rougher now! I need to start thinking more tactically by blagging the first 2 fights and setting up for the final fight.. Which at present means a second Earth PuPu card and getting it to a reasonable card level (that's my problem at present - it needs more levels on it to raise my deck level). I might start using the fat chocobo.
    Aug 23, 2016
  3. xTeKt0n1c
    xTeKt0n1c
    Manual isn't a 100% option anymore because my dude keeps casting en-earth lol! And yeah these hackers SUCK! It's very hard to see what is a realistic target... Which means maybe we should once again be the target setters like the good old days bwhaha!

    Sigh.. I need to be a student again or have more weeks off work like this doing nowt so I can get back into my hardcore gaming!
    Aug 23, 2016
  4. Eric
    Eric
    Lol, I do too. I haven't been a true "student" in almost three years now. I spend 14 hours days in the hospital seeing patients nowadays. I just had the past two weeks off so I was able to conveniently go crazy at the start. But my playtime is going to go way downhill this week onwards.
    Aug 23, 2016
  5. xTeKt0n1c
    xTeKt0n1c
    And then we go and help ourselves by moderating haha!
    Aug 23, 2016
    Eric likes this.